Dette var hovedbildet av båten. Alt av tau og fendere følger med. Man ser også søkelys på toppen av styrhuset. |
I annonsen var det svært mange bilder av båten. Jeg har tatt meg friheten og lagt dem ut her.
Egne bilder kommer senere denne uka.
Opplagsbukker, presenning og opplagsstativ følger med. |
På styrbord side i hovedkabinen er det sitteplass til fem,
og soveplass til to når bordet slås ned.
|
En enkel soveplass og sittebenk som kan bygges ut til å ta i hvert fall to barn som skal sove. |
Under førerplassen er det et vanlig lite kjøleskap, mens det under sofaen nede i kabinen er et enormt kjøleskap til. |
Det er ingen innredning i kjøleskapet i kabinen, men det er veldig dypt og har plass til MYE. |
Elektrisk toalett med kvern. Selve utpumpingen fra tanken er manuell. |
Servanten på toalettet har både kaldt og varmt vann. |
Putene ute er i sin originale lyseblå farge. Disse blir nok byttet med tid og stunder. |
To gassbluss og oppvakskum med varmt og kaldt vann. |
Treverket i båten er oljet, ikke lakkert. Det gir langt enklere vedlikehold. |
Førerplassen er god og har plass til to personer. |
Roret har ikke slark og instrumentene viser det man trenger. Det fulgte også med både VHF og kartplotter. |
På styrbord side er det dobbeltseng i akterkabinen. |
På babord side en enkeltseng. |
Det grønne under dobbeltsenga i akterkabinen er varmtvannstanken. Det svarte er eksosrøret. |
Fiat Iveco turbodiesel på 95 hk. |
Motoren brukes også i livbåter, så den bør være solid og driftssikker. |
Flere detaljbilder av motoren, men sånt har ikke jeg peiling på. Ennå. |
Vanntanken er på 180 liter og ligger på babord side. Dieseltanken er likestor og ligger på den andre siden. |
Lader og konverter. Båten kan kobles til landstrøm. |
Gassbeholderen står i en lukket kasse, hvor luftingen går ut av båten. |
Batteriene. |
Badestige og badeplattform. |
Men ingen ankervinsj, så her må man kaste anker på gamlemåten. |
Fireblads propell. |
Opplagsbukkene henter jeg i høst når båten skal opp. |
1000-meters lyskaster og solcellepanel. |
Vindusviskere på hver side. Jeg har vel vært borte i bedre, så de bør kanskje oppgraderes. |
På framdekket er det holdere til fendere og underlukene er det både baugstige og tauverk. |
Det skiltet har vi kasta nå. |
Vannpumpe og septik ut. |
Gratulere så mye med tonnasjen. Ser jo bra ut på bildene i alle fall, og Ivecoen e jo en trugen motor. Lykke til kjære navnebror, og nyt dagene.
SvarSlettRoy
Jeg hadde med Jan fra Teekay på visning, og han kan jo langt mer enn en stakker som knapt nok vet bak-fram på en viftereim. Uten han hadde jeg vel blitt grunnlurt av hvem som helst...
SvarSlett